COVID 19

 

Masz już zarezerwowane wakacje? Nie wiesz czy Twój wypoczynek się odbędzie?
Poniżej zamieszczamy ogólne zasady które większość organizatorów ma do zaoferowania.
Każdy organizator daje nieco inne możliwości, poniżej przedstawiamy ogólny zarys.
1. ZMIANA
Każdy organizator ma nieco inne zasady zmian, mniej więcej większość daje możliwości jak poniżej:
Wczasy i wycieczki objazdowe    realizowane czarterem lub autokarem
  • zmianę Twojej rezerwacji przyjmiemy bez kosztów
  • zmiana jest możliwa na dowolny termin/kierunek z oferty Lato 2020 na nawet Zima 2021 - zależy od organizatora
  • zmiana jest możliwa na imprezę tańszą lub droższą (wymagana dopłata różnicy w cenie) - zależy od organizatora
  • możesz skorzystać z aktualnej ceny lub ceny z dnia zakupu pierwotnej imprezy - zależy od organizatora
  • jeśli na skutek zmiany wzrośnie kwota zaliczki, nie musisz dopłacać różnicy od razu – dopłata nastąpi wraz z dopłatą do całości
  • ewentualną kolejną zmianę rezerwacji umożliwimy bezkosztowo, pod warunkiem, że pierwsza zmiana nie była na imprezę realizowaną samolotem
    rejsowym oraz że dyspozycję zmiany otrzymamy najpóźniej 40 dni przed datą wyjazdu - zależy od organizatora
Wycieczki objazdowe i wczasy realizowane samolotem rejsowym - Jeśli Twój wyjazd ma być realizowany połączeniem rejsowym,
to warunki zmiany uzależnione są od kosztów naliczonych przez przewoźnika – aby je sprawdzić, skontaktuj się z nami.
2. BON

Nie umiesz się zdecydować kiedy polecieć lub nie wiesz kiedy będziesz miał nowy urlop? Proponujemy Ci BON wakacyjny
na wartość 100% - 120% wartości wpłaconych pieniędzy.

Wartość bonu zależy od propozycji danego organizatora.

Proponowany bon jest ważny w ciągu roku od dnia, w którym miały odbyć się Twoje wakacje
i w tym czasie powinien zostać zaksięgowany na nowej rezerwacji, sam wyjazd może nastąpić w późniejszej dacie.
Oznacza to, że gdy znów będzie można podróżować będziesz mógł wyjechać również w 2021 r.

3. ZWROT

Dla terminów anulowanych czyli w większości do 31.05 (zależy od organizatora) zwrot wpłaconej wartości wg poniżej ustawy:

Z uwagi na nadzwyczajne i nieuniknione okoliczności – stan epidemii koronawirusa – mające znaczący wpływ
na realizację imprez oraz dotarcie do miejsca docelowego, rezygnacje przyjmowane są obecnie w trybie art.47.
ust. 4.
Ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
W związku z treścią art. 15k ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, odstąpienie od
umowy o świadczenie usług turystycznych jest skuteczne z mocy prawa po upływie 180 dni od jego dokonania.
W praktyce oznacza to, że umowa zostaje rozwiązana 180. dnia od zgłoszenia rezygnacji.
Dopiero od tego czasu liczony jest 14-dniowy czas realizacji zwrotu środków.

 

 

Każdy klient dla którego mamy odpowiednią dla jego rezerwacji informację (1 pkt -3 pkt) będzie przez nas poinformowany
telefonicznie oraz przez e-mail.

Masz pytania, wątpliwości, zadzwoń do nas, czekamy na Ciebie, z chęcią porozmawiamy o Twojej rezerwacji.

 

32 434 20 67 lub 602 224 566
biuro@adatravel.com.pl